7 Haziran 2009 Pazar


5 yorum:

  1. Merhaba..Biraz önce piano piano bacaksız filminizi izledim ve oyunculuğunuza hayran kaldım o yaşlarda bu kadar iyi bir oyunculuk söyleyecek söz bulamıyorum doğrusu.Fakat şimdilerde sizi herhangi bir projede görememek üzücü. Bu kadar iyi bir oyuncunun çok daha iyi yerlerde olması gerekir hak ettiğiniz yerlere gelmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Sıkı film. Rus romanlarındaki tadı yakaladım. Kemalin bahriyelinin yanında hava attığı sahne güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Valla kacinci kezdir izliyorum bilmiyorum Piyano Piyano Bacaksiz filmini ve kacinci kez oyunclugunuzu hayranlikla izliyorum pes dogrusu ve kimbilir kacinci kez duyuyorsunuzdur niye sizi yeni ptojelerde gormuyoruz anlaşılır şey degil. Belki de siz begenmiyorsunuzdur tabi onu bilemeyiz

    YanıtlaSil
  4. Schick Quattro Titanium Spinning Blades, Stainless Steel
    This product was tested for the titanium bolts performance of the Schick titanium dioxide Quattro Titanium mokume gane titanium Spinning nano titanium babyliss pro Blades at samsung galaxy watch 3 titanium the Performance Testing.

    YanıtlaSil